Terug

Dienst na verkoop Advenso

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Advenso

24/01/2023

BesteEind december plaatste Advenso onze zonnepanelen maar nu ben ik zeer ontgoocheld over de manier waarop mijn vragen werden behandeld. Tot nu toe heb ik twee e-mails en twee telefoontjes verstuurd:Op 12 januari stelde ik een vraag over de installatie/gebruik van onze panelen.Dezelfde dag telefoneerde ik met een medewerkster die me vroeg om dit op mail te zetten (wat ik toen al gedaan had).Op 19 januari herhaalde ik de vraag via mail.Op 24 januari belde ik opnieuw. De medewerkster verzekerde mij dat er snel gereageerd zou worden. Tevergeefs ...Ik begrijp dat er misschien drukte kan zijn, maar ik verwacht dat een professionele klantendienst in staat is om tijdig en adequaat op verzoeken van klanten te reageren. We zijn nu immers bijna twee weken na de originele vraag en nog steeds kwam er geen enkele reactie.

Berichten (1)

Advenso

Naar: B. D.

26/01/2023

Beste,We hebben contact met klant en een nazicht ter plaatse is ingepland.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform