Terug

Diefstal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Post NL

04/01/2022

Beste, ik bestelde op 19/12/21 2 artikelen bij Ibood. Deze zouden geleverd worden op 31/12/21. Op deze datum, omstreeks 16u00 ontvang ik mail van PostNL dat mijn pakket op mijn adres is afgeleverd. Ik heb geen pakket ontvangen, noch werd het pakket afgeleverd bij de buren, niemand heeft aangebeld voor aflevering. Ibood en PostNL werden ingelicht. Ibood reageert, PostNL geeft niet thuis. Gevolg geld kwijt en geen pakket. Dit is niet de eerste keer met PostNL. Buren hebben identieke situatie op dezelfde dag en uur met PostNL. Hier betreft het dierenvoeding. Kreeg volgend antwoord bij PostNL: als u geen pakje heeft ontvangen, dan zal uw kat honger lijden. Einde gesprek.

Berichten (1)

Post NL

Naar: J. S.

05/01/2022

Beste Johan,Wat jammer en vervelend dat je dit zo ervaart de service van PostNL Belgie.Mocht een zending beschadigd raken of niet toekomen blijft de verzender in dit geval Ibood de verantwoordelijke.Dat komt omdat je de verzender hebt betaald voor het product.De verzender kan naar jou toe als klant zijnde een passende oplossing bieden.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,MennoKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform