Beste- Op 06/04 bestel ik een Apple iPad bij Coolblue en betaal deze met cadeaucheques. - Op 07/04 zou dit pakket geleverd worden door Bpost.In de tracking zie ik dat het pakket wegens 'onvoorziene omstandigheden' niet afgeleverd kan worden.- Op maandag 11/04 annuleert de Coolblue klantendienst de zending omdat zij ook niet weten waar het pakket naartoe is. Status in de tracking van Bpost blijft ongewijzigd.- Op 12/04 komt het pakket plots boven water en levert Bpost dit pakket beschadigd af. Het werd met tape van Bpost opnieuw dicht gekleefd.Ik neem foto's van het pakket vanuit alle hoeken en open het pakket: hierin blijkt geen iPad meer te zitten, maar een waardeloze prul om gewicht aan de doos te geven. De iPad is met andere woorden gestolen ergens onderweg.- Op 12/04 mail ik dit ook in reply naar de klantendienst mét foto's.- Op 13/04 krijg ik via mail reactie dat men het nodige zal doen om een nieuwe iPad op te sturen zodra het retourpakket ontvangen is.- Op 13/04 stel ik per mail en telefonisch voor om zelf een nieuwe iPad gaan op te halen in de dichtstbijzijnde winkel. Dat kan blijkbaar niet.- Op 14/04 ontvangt Coolblue het retourpakket.- Op 15/04 krijg ik de vraag om de foto's door te mailen die al van 12/04 in het bezit zijn! - Op 21/04 krijg ik een vraag om extra foto's terwijl het pakket al sinds 14/04 terug bij Coolblue ligt.- We zijn 2 weken verder en ik heb nog steeds geen tegoed terug gekregen of een nieuw pakket ontvangen, hoewel mij dit eerder door de klantendienst wel beloofd werd.Ik ben slachtoffer van een pakketdiefstal en ben nu nogmaals de slachtoffer van interne procedures bij Cooblue waardoor ik noch een product in handen heb, noch mijn geld heb teruggekregen. Ik heb ondertussen via 6 (!) verschillende personen van de klantendienst reacties en vragen gekregen. Niemand is op de hoogte van wat er gaande is. Hoe is dit mogelijk?Ik heb mijn telefoongesprekken met de klantendienst opgelijst:11 verschillende gesprekken voor een totaal van 4,5 uur aan beltijd! Kastjes en muren heb ik ondertussen genoeg gezien. Dit is een zaak tussen Coolblue en Bpost, daar hoef ik als klant niet nogmaals het slachtoffer van te zijn. Met voorsprong de slechtste ervaring die ik met een bedrijf gehad heb, klant is koning krijgt hier wel een heel zuur smaakje.