Terug

Diefstal inhoud pakket / leeg pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: ZALANDO

12/12/2023

Beste,Ik retourneerde mijn volledige bestelling van Zalando enkele weken geleden in het postkantoor van Bpost. Ik ontving een betalingsherinnering via Zalando waardoor ik een rechtsverklaring en bewijs van retour doorgaf aan Zalando. Enkele tijd nadien ontving ik een mail dat de retourzending niet verwerkt kon worden omdat het pakket (zak) leeg is aangekomen in hun magazijn. Ik moet nu opdraaien voor de kosten van artikelen die ik heb geretourneerd. Mijn pakket werd allicht tijdens de retour leeggehaald. Bij deze diende ik ook klacht in bij Bpost wegens diefstal.Graag ontvang ik langs deze weg een oplossing voor dit probleem.Ik retourneerde alle artikelen en wil hierbij niet opdraaien voor kosten die niet door mij werden veroorzaakt. Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform