BesteIk (Tom V.) ben mijn abonnement gestart in oktober2020. Hierna zijn jullie moeten sluiten door corona, wat zeer begrijpelijk is natuurlijk. Het was echter volgens jullie onmogelijk om de betaling stop te zetten... Deze maanden werden dan doormiddel van vouchers gecompenseerd. Deze vouchers heb ik echter nooit gezien. (Ze zijn wel aangevraagd, in persoon en dit is zwart op wit opgeschreven.)Ik heb toen beslist om mijn abonnement stop te zetten door gebrek aan tijd op 14augustus 2021. Hiervan heb ik toen ook een schriftelijke verklaring mee gekregen. De einddatum van opzeg was afgesproken op 1oktober2021. Hierna zag ik echter dat de betalingen gewoon maandelijks bleven doorgaan!Ik belde jullie hiervoor op 11januari2022 en dit ging zogezegd in orde gemaakt worden. Jullie vroegen mij om het schriftelijk contract naar jullie door te sturen via mail, dit heb ik ook gedaan.31januari contacteerde ik jullie opnieuw omdat het nog steeds niet in orde was. Toen kreeg ik te horen dat jullie de eerste mail (en dus het bewijs) zogezegd niet meer hadden en heb ik het OPNIEUW doorgestuurd. Jullie gingen het overmaken naar de centrale dienst en via deze weg zou ik dan mijn maanden die ik teveel betaald heb, teruggestort krijgen. Voor alle veiligheid heb ik toen maar naar de bank gebeld en de domiciliëring van €24,95 zelf stop gezet.Tot op heden is dit nog altijd niet gebeurd!Graag wil ik:- De maanden oktober2021 tot en met januari2022 (€99,80) terugbetaald. Onmiddellijk. Dit is diefstal.- Terugbetaling van de maanden dat jullie gesloten waren tijdens corona. (november2020 t.e.m. mei2021 = €174,65)MvgTom