Terug

Diefstal bestelling bol.com (PS5)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Post NL

18/12/2020

Beste, ik bestelde een PS5 bij bol.com en na een tijdje is die magisch verdwenen en kon die niet meer getraceerd worden. (Die zal dus sowieso gestolen zijn in de drukte)Zelf ben ik niet de enige met hetzelfde resultaat.

Berichten (3)

Post NL

Naar: M. S.

18/12/2020

Beste Matthias, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je het pakket met de track trace-code 3SBQCG0961288nog niet hebt ontvangen. Graag informeer ik je hierover. Ik zie dat het pakket te lang onderweg is. Mijn excuses hiervoor. Mijn advies is om met de afzender van het pakket contact op te nemen. De afzender heeft de opdracht gegeven een pakket te leveren. Hierdoor is de afzender onze opdrachtgever. Gaat er iets mis, dan kan diegene dit bij ons of bij PostNL Nederland melden.Alle informatie dat uit een eventueel onderzoek voorkomt wordt met de afzender gecommuniceerd. De afzender kan dit vervolgens aan jou laten weten. Daarom raad ik je aan om in dat geval contact te houden met de afzender hierover. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Trijntje DriezenKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

M. S.

Naar: Post NL

18/12/2020

Het onderzoek heeft uitgewezen dat jullie het zijn kwijtgespeeld in jullie sorteercentrum dan nog. Dit is gewoon diefstal en dit gaat over meerdere PS5s voor ontvangers uit België en Nederland. Dit is gewoon massa diefstal.

Post NL

Naar: M. S.

21/12/2020

Beste Matthias, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je een vraag hebt over de status van het pakket met de track trace-code 3SBQCG0961288. Graag informeer ik je hierover. Het pakket is vertraagd. Mijn excuses hiervoor. Vertraging kan ontstaan door verhoogd aanbod of onvoorziene omstandigheden. Het pakket wordt zo snel mogelijk geleverd. Ik raad je aan om de status in de gaten te houden via postnl.be. Er zijn maximaal 2 bezorgpogingen. Na de 2e bezorgpoging gaat het pakket naar het PostNL Punt. Daar blijft het pakket 7 dagen voor je liggen. Om het pakket af te halen heb je de track trace-code van het pakket en geldige legitimatie nodig. Haal je het pakket niet binnen 7 dagen op, dan gaat het retour naar de afzender. Is jouw pakket na 5 werkdagen nog niet afgeleverd of beschikbaar bij de afhaallocatie, neem dan contact op met de afzender. De afzender kan je verder helpen met een passende oplossing. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Sabine Ylvi de VriesKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform