Beste Matthias, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je een vraag hebt over de status van het pakket met de track trace-code 3SBQCG0961288. Graag informeer ik je hierover. Het pakket is vertraagd. Mijn excuses hiervoor. Vertraging kan ontstaan door verhoogd aanbod of onvoorziene omstandigheden. Het pakket wordt zo snel mogelijk geleverd. Ik raad je aan om de status in de gaten te houden via postnl.be. Er zijn maximaal 2 bezorgpogingen. Na de 2e bezorgpoging gaat het pakket naar het PostNL Punt. Daar blijft het pakket 7 dagen voor je liggen. Om het pakket af te halen heb je de track trace-code van het pakket en geldige legitimatie nodig. Haal je het pakket niet binnen 7 dagen op, dan gaat het retour naar de afzender. Is jouw pakket na 5 werkdagen nog niet afgeleverd of beschikbaar bij de afhaallocatie, neem dan contact op met de afzender. De afzender kan je verder helpen met een passende oplossing. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Sabine Ylvi de VriesKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag: