Geachte mevrouw/heer, op 8//7/2024 zou ik een pakket ontvangen, de t&t online veranderd niet, ik moet hier (bijna) dagelijks voor inbellen, elke keer word er een excuses gebruikt, de chauffeur vind het adres niet, de chauffeur heeft het niet geladen, de chauffeur heeft het adres niet bereikt, de transportband in het sorteer centrum is stuk, morgen word het zeker geleverden, vandaag is het geladen en word tussen 10 en 18u geleverde, weer niets weer inbellen, corresepodentie via mail levert ook niets verder op. meachel van de klanten dienst is dan ook niet in voor mij hierin verder te helpen, de daarvoor aan gemaalde vrouwelijke collega zou een dossier hebben opgestart blijkbaar en de chauffeur zou zijn te zijn aangesproken. wij zitten bijna een maand later na zending!
Vrijdag krijg ik te horen deze vandaag heel zeker zou aankomen!
Bel ik vandaag weer in krijg ik te horen ze deze vrijdag retour hebben h´gezonden de zogezegde manager wil geen gepaste oplossing zoeken.
Eerste mail 11juli 9.40 van dhl
2demail 12jullie
3de mail 15julie
4de mail 22julie
5de mail 23juli
6de mail 24juli
6de mail 25juli
8ste mail 26 juli
Hierna krijg ik geen reactie meer.
Telefoon gesprekken vanaf 22juli tot vandaag 5augustes de klanten dienst wenst niet te helpen.
Telefoon screens aanwezig