Terug

Dhl weigerd pakket te leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: DHL Belgium

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer, op 8//7/2024 zou ik een pakket ontvangen, de t&t online veranderd niet, ik moet hier (bijna) dagelijks voor inbellen, elke keer word er een excuses gebruikt, de chauffeur vind het adres niet, de chauffeur heeft het niet geladen, de chauffeur heeft het adres niet bereikt, de transportband in het sorteer centrum is stuk, morgen word het zeker geleverden, vandaag is het geladen en word tussen 10 en 18u geleverde, weer niets weer inbellen, corresepodentie via mail levert ook niets verder op. meachel van de klanten dienst is dan ook niet in voor mij hierin verder te helpen, de daarvoor aan gemaalde vrouwelijke collega zou een dossier hebben opgestart blijkbaar en de chauffeur zou zijn te zijn aangesproken. wij zitten bijna een maand later na zending! Vrijdag krijg ik te horen deze vandaag heel zeker zou aankomen! Bel ik vandaag weer in krijg ik te horen ze deze vrijdag retour hebben h´gezonden de zogezegde manager wil geen gepaste oplossing zoeken. Eerste mail 11juli 9.40 van dhl 2demail 12jullie 3de mail 15julie 4de mail 22julie 5de mail 23juli 6de mail 24juli 6de mail 25juli 8ste mail 26 juli Hierna krijg ik geen reactie meer. Telefoon gesprekken vanaf 22juli tot vandaag 5augustes de klanten dienst wenst niet te helpen. Telefoon screens aanwezig

Berichten (1)

K. H.

Naar: DHL Belgium

05/08/2024

Uw collega slaat mij slecht te woord en laat expres mijn pakket retour gaan waar ik al een maand op wacht, deze is retour gegaan en wil deze nu asap retour komt naar mij

Bemiddeling door Testaankoop 05 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform