Terug

Dezelfde problemen na zogezegd herstel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Remeha

26/12/2023

Reeds meerdere malen is de toevoer van warm water vanuit mijn Calora Oil Tower 2018 dichtgeslibd. Niettegenstaande definitieve oplossingen, althans volgens de constructeur (zie ook ref:_00D3X1tm5n._5003X2IWMk0:ref), heeft het probleem (dichtslibben door corrosie) zich terug gesteld jongstleden. Dit is nu de derde maal in 5 jaar tijd. De installateur heeft uiteindelijk een niet standaard flexibel EPDM geplaatst in plaats van de aangetaste koperen buis om zo tijdelijk een oplossing aan te bieden. Ik wens dan ook niet alleen een terugbetaling van de herstelfactuur maar ook een vervanging van de warm water boiler, sinds aanvang de oorzaak van alle problemen wegens een constructie fout.

Berichten (4)

Remeha

Naar: G. D.

17/01/2024

Geachte heer Deroose,Het spijt ons ten zeerste dat de problemen met uw boiler zijn weergekeerd.Na intern overleg met de fabrikant werd beslist dat de beste oplossing is om over te gaan tot de volledige vervanging van de boiler.Als u een vaste installateur heeft, kan u hem dan vragen om contact met ons op te nemen om de levering van de nieuwe boiler te bespreken? Zijn werkuren mag hij ook doorrekenen aan Remeha NV.Indien u er geen (meer) heeft, kan u steeds een installateur op onze website vinden.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Best regards,Michael JoossensBNL Servce System and Proces AnalystRemeha nv- Koralenhoeve 10 - B-2160 Wommelgem

G. D.

Naar: Remeha

19/01/2024

Geachte heer Joossens,Dhr. Bruno Vermeersch dewelke de ganse installatie en onderhoud ervan ter harte neemt zal de vervanging van de boiler op zich nemen. Hij zal binnenkort met jullie contact nemen betreffende de levering van de nodige stukken. Mag ik jou eraan herinneren dat dergelijke vervanging zoals je wellicht weet een aanzienlijke karwei is en dan ook de nodige aantal uren werk zal vragen. Ook de voorlopige herstelling dewelke door Dhr. Vermeersch werd uitgevoerd november 2023 wens ik terugbetaald te krijgen zijnde de som van 187,83 €. Met vriendelijke groet,Guy Deroose

Remeha

Naar: G. D.

25/01/2024

Beste,Zonder al tot enige besluitvorming over te gaan, kan u os de nodige documenten (factuur, eventueel werkorder) van die tussenkomst aan ons bezorgen?Met vriendelijke groeten,Cordialement,Best regards,Michael JoossensBNL Servce System and Proces AnalystRemeha nv- Koralenhoeve 10 - B-2160 Wommelgem

G. D.

Naar: Remeha

01/02/2024

Beste,De installateur heeft de nieuwe boiler ontvangen, afspraken gemaakt met Remeha daaromtrent en op 31 januari 2024 de omvangrijke werken ter vervanging uitgevoerd. Ik wacht nu op zijn seintje dat jullie alle financiële aspecten correct afgehandeld hebben zoals beloofd in jullie oorspronkelijk schrijven. Hopelijk zijn nu alle technische problemen opgelost. De toekomst zal het uitwijzen. Met vriendelijke groet, Guy Deroose


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform