Terug

Deur sluit niet en klantendienst helpt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Vanden Borre Kitchen

05/03/2024

Beste, Ik bestelde in 2022 een keuken bij Vanden Borre Kitchen in Sint Niklaas.Deze werd geplaatst in Januari 2023.Ik ga niet meer spreken over de onopgeloste problemen van in het begin waarvoor ik geen gehoor kreeg bij de leveransier.Maar nu is er een deur die niet meer sluit. De winkel in Sint Niklaas is ondertussen gesloten sinds een lange tijd.Ik tracht al meer dan 4 MAAND een oplossing te krijgen voor dit eenvoudig probleem (1 of 2 scharnieren) maar krijg elke week van de klantendienst te horen dat het opgelost gaat worden of ik heb geen dossier of ze hebben de rekeningen niet ontvangen, het is altijd wel iets waar ik niets mee ben.Graag een, snelle kan ik niet meer vragen, oplossing.GroetenAlex Verhasselps, : bestelbon en factuur is beschikbaar bij de klantendienst.

Berichten (4)

A. V.

Naar: Vanden Borre Kitchen

21/03/2024

Beste,Correctie van hierboven: bestelbon 210069 van 24/9/2021, keuken geplaatst in Jan 2022.Volgens jullie info heb ik 10 jaar garantie op de kasten. Nog 7 jaar mij aant lijntje houden en het is voorbij!!!!!!Ik hab nu al een keer of 25 naar de klantendienst gebeld maar er wordt niets gedaan.Stuur mij desnoods de scharnieren.Het is nu al 5 maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanden Borre Kitchen

Naar: A. V.

21/03/2024

Geachte heer Verhassel,We bevestigen de ontvangst van uw e-mail van deze 21/03 die onze beste aandacht heeft gekregen.Omdat de winkel van Sint-Niklaas momenteel gesloten is, analyseren we alle dossiers om al onze klanten de best mogelijke oplossing te bieden.U kunt er zeker van zijn dat we contact met u zullen opnemen zodra we meer informatie hebben.Wij danken u voor uw geduld en wensen u een fijne dag.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards,DenisService Clientèle/ KlantendienstCustomer Service[Vanden Borre Kitchen]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

A. V.

Naar: Vanden Borre Kitchen

02/04/2024

En weer zijn we 14 dagen verder, klantendienst kan of wil weer niets doen.Waarom is er een klantendienst?????Ik dacht om mensen te helpen... en niet om hen aan het lijntje te houden

A. V.

Naar: Vanden Borre Kitchen

12/04/2024

We zijn weer 2 weken verder. De klantendienst weet plots niets meer van een hestelling door een andere winkel en wil NIET helpen. Het is duidelijk dat VanDen Borre niet wil helpen. Ik moet wachten to de winkel in Sint-Niklaas terug open gaat. Een datum is er niet zelfs geen jaar


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform