BesteIk heb al via het contactformulier (een maand geleden, geen antwoord) gevraagd om de detailfacturen van het verbruik van mijn account (3 telefoonnummers) te krijgen, ik heb al 2 keer gebeld en men zei me dat ik niet verder kon zien dan in myscarlet, 2 maanden detailfacturen dus, en jullie willen deze niet geven aan mij. Zoals ik al telefonisch gezegd heb, heb ik deze nodig in een gerechtelijke procedure. Mijn ex-man beweert dat onze kinderen in de week bij hem geen data verbruiken, wat niet klopt, maar ik heb deze detailfacturen nodig om aan te tonen in de rechtbank dat onze kinderen evengoed data verbruiken bij hem als bij mij. Het is jammer dat jullie mij deze niet willen/kunnen geven, zeker aangezien ik de enige contactpersoon en ook betaler van deze rekening ben. Ook de enige houder van het account. Ik wens de detail facturen van de laatste 5 jaar te verkrijgen, zoals gevraagd. Ik hoop dat u aan mijn vraag via deze weg wel tegemoet kan komen.