Terug

detailfacturen verbruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. P.

Naar: Scarlet

29/11/2023

BesteIk heb al via het contactformulier (een maand geleden, geen antwoord) gevraagd om de detailfacturen van het verbruik van mijn account (3 telefoonnummers) te krijgen, ik heb al 2 keer gebeld en men zei me dat ik niet verder kon zien dan in myscarlet, 2 maanden detailfacturen dus, en jullie willen deze niet geven aan mij. Zoals ik al telefonisch gezegd heb, heb ik deze nodig in een gerechtelijke procedure. Mijn ex-man beweert dat onze kinderen in de week bij hem geen data verbruiken, wat niet klopt, maar ik heb deze detailfacturen nodig om aan te tonen in de rechtbank dat onze kinderen evengoed data verbruiken bij hem als bij mij. Het is jammer dat jullie mij deze niet willen/kunnen geven, zeker aangezien ik de enige contactpersoon en ook betaler van deze rekening ben. Ook de enige houder van het account. Ik wens de detail facturen van de laatste 5 jaar te verkrijgen, zoals gevraagd. Ik hoop dat u aan mijn vraag via deze weg wel tegemoet kan komen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: I. P.

13/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01928126-57 met als Scarlet referentie 15552921 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat we de gegevens maar voor 1 jaar mogen bewaren. Maar in uw geval hebben ons uiterste best gedaan om toch de langst bewaarde gegevens terug te vinden.Nog vroegere gegevens zijn helaas niet meer bewaard en dus kunnen we dit niet meer opvragen.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform