Beste, Ik bestelde bij Zalando een aantal beauty artikelen. Waarvan ik ongeveer de helft had behouden en de andere helft had geretourneerd. Dit via bpost. Heb bewijs van de retourzending op mail staan. Het behouden deel is betaald. Toch blijft mijn factuur openstaan voor de andere helft (geretourneerde goederen). Ik heb hiervoor al meermaals contact opgenomen via Zalando. Eerst moest ik een rechtsverklaring invullen. Dan een bewerkte foto van mijn identiteitskaart en bewijs van retourzending doorsturen. Om dan te vernemen dat deze factuur alsnog door mij dient betaald te worden. Desondanks bewijs van retourzending. Geen enkel artikel is retour genomen terwijl retourzending is afgeleverd bij zalando. Ik kreeg als antwoord dat er een onderzoek was geweest en de artikelen niet dezelfde zijn als degene die ik geretourneerd heb. Als ik hen vraag welke artikelen dan uberhaupt wel geretourneerd zijn, krijg ik als antwoord dat dit interne informative is en ik zelf zou moeten weten welke artikelen ik geretourneerd heb. Ik weet welke artikelen en welke track and trace, maar wordt gewoon niet aanvaard door hen. Ze verwachten nu dat ik de openstaande factuur betaal. Bedraagt net iets minder dan 40€. Maar uit principle weiger ik dit. Waarom betalen voor iets dat ik niet heb? Ik geef maandelijks wel wat uit bij Zalando, maar ze zijn nu wel een klant kwijt. Ik koop hier niet meer. Track and trace: 323212278100129500657050. Afgeleverd op 29/08.