Op 21/07 ben ik in panne gevallen met mijn auto op de parking van merelbeke dierenkliniek. Ik bel om 17h30 de VAB om mij te depanneren. Ze geven me een dossier nummer en ik moet 1h30 wachten zeggen ze. 40 min later bellen ze me op met boodschap dat mijn dossier niet is doorgegaan omdat ik een nieuwe klant ben en ik moet betalen en indienen via website. Dus ik doet dit en krijg een nieuw dossier nummer. Beetje later bellen ze om te zeggen dat ik terug 1h45 moet wachten terwijl ik reeds al 40 min ah wachten was. Oké we zijn dus meer dan 2h verder. Ik krijg bericht dat de depanneur in aantocht is. 5 min later krijg ik bericht dat deze vertraging heeft opgelopen en dat ze ah zoeken zijn achter nieuwe oplossing. Nog eens paar minuten later een nieuw bericht met vermelding dat iemand van Zwijnaarde me nu zal komen depanneren en dat dit nog eens 40-50 min kan duren. Kom die persoon eindelijk toe, kijkt hij 5 min naar mijn auto en kan er niets worden aan gedaan buiten te worden gesleept. Als ik had geweten dat dit hetgeen was dat maar werd gedaan door de VAB had ik deze auto laten staan en mijn eigen garagist hem laten komen ophalen de dag erna (wat hij nu toch heeft gedaan in het depot van de depannage). Ik heb meer dan 300 euro betaald om 3h te wachten en niets van pechverhelping te krijgen. In bijlage vindt u de verschillende sms'en. Ik heb hun zelf gecontacteerd maar het enigste dat ze me kunnen geven is excuses. Dit is echt niet voldoende.