Terug

delhaize nutriboost korting wordt niet toegekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: Delhaize

02/01/2021

Beste,ik heb voor mijn aankopen bij delhaize St Pieters Leeuw geen nutriboost korting ontvangen.De kaart is gescand en de caissière heeft de scan bevestigd.Na afrekening blijkt op de 193,43 euro geen nutriboost te zijn door gerekend.Voor zeker de helft zijn er nutriscore A&B producten gekocht.Op 2/1/21 hebben wij nog recht op 30 euro korting. Nutriboost is vermoedelijk niet 10% maar 15%.Dit is reeds de tweede maal (gebeurde ook in november in delhaize groot bijgaarden).De caissière zei: Ah,ja, er werkt niets vandaag, ik roep de verantwoordelijke.De verantwoordelijke zei: Da's niet onze fout. Je moet maar naar de hoofdzetel klagen.Echt. Zodoende...Na deze niet klantvriendelijke aanpak wend ik mij dus tot U:• graag uitbetaling van de korting op rekening BE 11 0014 7684 9248 van Vincent Knecht• toekenning van het puntensaldoDank bij voorbaat voor de rechtzetting,met vriendelijke groeten,Vincent KNECHT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform