Ik heb een onderhoudscontract van 4 jaar voor mijn Mercedes GLC van eind 2017 bij Mercedes Belgie/Luxemburg en heb een bijkomend abonnement voor 3 jaar afgesloten voor Mercedes Me Connect voor on-line diensten.Dit betekent omgerekend een jaarlijkse onderhoudsforfait kost van 1838 Euro.Mijn navigatie kaart dateert nog altijd van 2019. Deze kan volgens Mercedes Me enkel in de garage geupdated worden, wat voor mij OK is. Echter de 2 garages van Mercedes die ik gecontacteerd had, zeggen mij dat één kwartaalupdate 134 tot 185 Euro zou kosten!Dit is volgens mij niet aanvaardbaar omdat dit dient te behoren to het basis onderhoud (zoals dat trouwens voor de nieuwe versies die online kunnen geupdated worden, het geval is). Nergens staat vermeld dat dit niet zou zijn inbegrepen.Sinds begin Februarie heb ik al vele mails gestuurd naar de onderhouds support desk en de Mercedes Me desk en nooit een duidelijk antwoord waarom ik hier moet voorbetalen gezien mijn 2 onderhoudscontracten. Ze verwijzen mij altijd door naar de garages die me zeggen dat zij daar niets kunnen aan veranderen, enkel de Mercedes hoofdzetel in Belgie, die mij dan weer terugverwijzen naar de garages.