Terug

Definitief geblokkeerd account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: VINTED

10/03/2024

Beste, Ik ben sinds een tijdje op Vinted en ik verkoop vanalles met veel positieve recensies. Nu ben ik opeens defenitief geblokkeerd zonder een waarschuwing omdat ik namaak zou verkocht hebben. Ik heb duidelijk erbij beschreven wat het product inhield en duidelijk erbij vermeld dat ik geen bepaald merk verkocht maar nu ben ik rechtstreeks definitief geblokkeerd. Ik vind het niet oké dat ik niet eerst een waarschuwing kreeg want ik heb nooit een slechte bedoeling gehad met mijn product te verkopen. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt! Mvg Rani

Berichten (8)

VINTED

Naar: R. V.

10/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: R. V.

10/03/2024

Hi,With this message we confirm receipt of your email.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Brigita Vinted

R. V.

Naar: VINTED

12/03/2024

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad

VINTED

Naar: R. V.

12/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: R. V.

12/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

R. V.

Naar: VINTED

20/03/2024

We zijn weeral een hele tijd verder en nog steeds heb ik hiervan niks gehoord. Jullie zouden hier verder mee gaan maar ik heb de indruk dat dit gewoon genegeerd word.

VINTED

Naar: R. V.

20/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: R. V.

20/03/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform