Beste Robert, bedankt voor je antwoord die volledig aansluit met de standaard Q&A waarmee jullie website vol staat. Het is evenwel zeer moeilijk zo niet onmogelijk om het toestel aan te bieden voor reparatie zonder al die pagina's verplicht te moeten doorlopen.
Misschien een hint om hier de klant niet zijn ganse dag te laten verliezen om een defect "nieuw"apparaat terug te sturen. Wij worden voor onnodig tijdsverlies en inefficiëntie immers niet betaald.
Ondertussen heb ik ook gemerkt dat ik plots géén review bij dit toestel kan zetten op jullie website.
Ook toevallig neem ik aan....
Vermits ik dan toch verplicht alles moest doorlopen heb ik dan maar meteen jullie methode voor reviews doorgenomen. Blijkt dus veel bla bla te zijn maar basically komt het hierop neer : indien het niet positief is kan de review niet worden geplaatst. Lijkt me meer "een woke "attitude. Zullen we dus maar 5 sterren zetten om iedereen blij te maken en niemand tegen de schenen te schoppen ook al is het toestel defect bij eenmalig gebruik. Ter info, ik heb wel degelijk kennis van computers dus neen, ik hoef niet na te gaan of de stekker in het contact zit bij wijze van spreken. Momenteel heb ik enkel de Microsoft Office geïnstalleerd (die ik trouwens ook bij jullie heb gekocht) en het Norton antivirus programma dat door jullie werd meegeleverd. Verder niks, de computer heb ik tot nog toe niet kunnen gebruiken wegens zoals reeds gezegd in het begin van mijn mail...hij werkt niet....
Het gaat dus niet over de keuze van het toestel maar over het functioneren ervan.
Herstellen is dus wat jullie voorstellen. Lijkt me zoiets als een geaccidenteerde wagen krijgen terwijl je voor een nieuwe betaald. Mag ik jullie ook een raad geven, google dit apparaat eens in de Engelse taal...u zal verbaasd staan welke reviews dan naar boven komen....die staan haaks op wat er bij jullie op de website staat aangeschreven. U kan dan ook lezen dat Lenovo blijkt een zeer slechte reputatie te hebben voor het zogenaamd "herstellen", dan terug te bezorgen, dan terug herstellen, dan terug te bezorgen...en zo verder totdat de garantie termijn is verlopen en de klant dus nooit over een werkend toestel heeft beschikt. Er blijken zelfs rechtszaken tegen hun lopende en reeds veroordelingen. Kortom....zou deze computer sowieso wel mogen worden aangeprezen als "cool blue's keuze".
Klant is immers koning volgens jullie....
Steeds met de glimlach als is het in dit geval zuur.
Lydia
ps : ik besef wel degelijk dat u als medewerker niet meer kan doen. Mijn opmerkingen zijn gericht tegen het bedrijf(dienst).