Contact: 652290 Onsantwoord Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht. Wij blijven als klantendienst beschikbaar voor onze Tolino klanten ook alworden we niet meer ondersteund door Tolino zelf, dus je mag altijd jetolino gratis via je winkel in de buurt aan ons bezorgen voor nazicht. Wijonderzoeken dan of we het toestel alsnog kunnen herstellen. Onze actie werduitvoerig via mail en via de winkels aangegeven, de omruilactie liep toteind augustus 2020. Je bestelde sinds 2015tot op heden 17 ebooks bij ons, je kan deze ook nog altijd blijven lezen opeen ander toestel, daarvoor hoef je geen Vivlio aan te kopen. Onze ebookskunnen gelezen worden op iPads, tablets,... Gezien je toestel niet meer in garantie zit, kunnen we hier geen vergoedingvoor aanvragen, we ontvangen wel graag je toestel voor nazicht op deklantendienst.Metvriendelijke groet, Fadoua El Yahiai Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op: