Terug

Defecte thuisbatterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Soly

29/07/2024

Geachte , We zouden graag een oplossing verkrijgen voor de gemelde defecte thuisbatterij. Na meerdere contacten ,mails hebben we nog steeds geen oplossing mogen ontvangen van jullie uit. Dit duurt nu reeds van 04/03/24 ! Vanaf deze datum hebben we jullie op de hoogte gebracht van het defect aan de thuisbatterij dat door jullie diensten werden geplaatst. Tot op heden is hier nog geen positief antwoord op gekomen, enkel dat er een moeilijk communicatie bestaat tussen jullie en de fabrikant van de thuisbatterij. Maar deze moeilijke communicatie bestaat ook tussen jullie en de klant stellen we vast.

Bemiddeling door Testaankoop 13 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform