Geachte mevrouw/heer,
Op 19/01/2024 kocht ik een SILVERCREST® Hand- en steelstofzuiger in uw webshop en betaalde ik er 89,99 voor.
Na amper 2,5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de batterij van de stofzuiger werkt niet meer/lijkt defect.
Op 23/04/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging of terugbetaling van het product onder garantie te vragen.
Ik heb tal van herinneringsmails gestuurd, telkens met antwoord dat de fabrikant verantwoordelijk is maar geen antwoord verschaft. Dit duurt ondertussen al 2 (!) maand.
Ondertussen heb ik uiteraard een nieuwe stofzuiger moeten kopen aangezien dit zo lang aansleept, waardoor een vervanging dus niet meer aan de orde is maar ik enkel akkoord kan gaan met een terugbetaling.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Laura Geerts
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs