Beste,Op 09/05/20 kocht ik bij u een robotmaaier FERREX 19F voor 399 Euro. Na herhaaldelijke pogingen de producent telefonisch te contacteren, kreeg ik uiteindelijk toch iemand aan de lijn. Ik moest een mail sturen en zou snel antwoord krijgen. Op 23-07-20 verstuurde ik de mail. Tot op heden kreeg ik enkel een ontvangstbevestiging. Vandaag ben ik dan naar Aldi (Westerlo) gegaan met de intentie de maaier terug te brengen en onder garantie te laten herstellen of mij een nieuwe te bezorgen. Daar kon men geen verantwoordelijkheid nemen en verwees men mij door naar de klantendienst Aldi.U als verkoper moet het product kosteloos en binnen een redelijke termijn herstellen (maar we zijn nu al een week later) of vervangen. Zoniet heb ik het recht mijn aankoop te annuleren en een terugbetaling te vragen. Ik vraag u dan ook dit probleem op een aanvaardbare manier op te lossen. Vriendelijke groet