Terug

defecte relaxfunctie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Poltronesofa Belgium

11/03/2021

Beste,Vorig jaar kochten wij bij jullie een sofa met (2x) elektrische relaxfunctie.Reeds in november 2020 melde ik voor de eerste keer dat er een defect was en dat één van de twee relaxen blokkeerde.Op uw vraag maakte ik tot twee maal toe een korte video van het blokkerende mechanisme.Na veelvuldige e-mails werd dan uiteindelijk bevestigd dat er een nieuwe motor zou worden opgestuurd.Wij hebben geduldig gewacht en er werd op 26 februari 2021 een nieuwe motor geplaatst.Helaas moesten wij samen met uw technieker vaststellen dat de fout niet bij de motor ligt maar bij het mechanische gedeelte van de relax.Wij hebben een schriftelijke bevestiging van de transporteur/technieker dat de motor werd vervangen maar dat het probleem nog steeds hetzelfde is.Op uw verzoek werd opnieuw een video van de falende mechaniek naar u verstuurd.Op onze vraag wat uw verdere stappen zullen zijn om het probleem uiteindelijk op te lossen mochten wij helaas nog geen antwoord ontvangen.Wij gaan er nog steeds van uit dat u uw klanten een goede service wil bieden daarom vragen wij nogmaals vriendelijk maar (na vijf maanden sukkelen) met aandrang om dit probleem op te lossen.Met vriendelijke groet.J.R.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform