Terug

defecte product geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. S.

Naar: SONY BELGIUM

09/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22/05/2024 kocht ik een Tv sony KD-65X85L in uw winkel en betaalde ik er [€] voor. Na het openen van het product werd opgemerkt dat het product beschadigd was. Meer specifiek, scherm was zichtbaar kapot na het openen van de verpakking. Op 16 juni heb ik het officiele aangemel na dat ik 20 keer beelde zonder resultaat, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product of retourneren van de complete betaalde som onder garantie te vragen. [Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zogezegd te laat een klacht ingedient heb (maar het was wel op tijd binnen de termijn). Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik heb het dus wel op tijd gedaan en elk stap dat ze hadden gevraagd deed ik voor hun zoals fotos van de verpakking enzo maar ik werd genegeerd en dan na dat ik een nieuwe case heb geopent dan hebben ze dat gezegd. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform