Terug

Defecte machine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Hubo

05/06/2021

Bij Hubo Lanaken kocht ik op 1 juni 2021 een Boorhamer van het merk Powerplus Type POWX1196.De dag na de aankoop heb ik de machine in gebruik genomen om tegels in huis los te kappen.Ik maakte hiervoor gebruik van de bijgeleverde beitels.Na ongeveer 10 minuten wilde ik een andere beitel uitproberen maar de beitel die erin zat was er niet meer uit te krijgen.Er was duidelijk iets mis met het mechanisme dat de beitel vast houdt.Ik ben dan dezelfde dag nog naar de Hubo winkel waar ik het toestel heb gekocht gegaan (2 juni 2021) met het toestel.Daar liet men mij weten dat ze het toestel naar de fabrikant gingen opsturen en dat zou een drietal weken duren.Ik liet duidelijk verstaan dat ik deze gang van zaken niet correct vond. Ik had de boorhamer zeer dringend nodig en dat was een van de redenen dat ik het toestel op 1 juni had aangekocht bij de Hubo.Wanneer een volledig nieuwe machine gebreken vertoond na het ongeveer een tiental minuten gebuikt te hebben dan moet de winkel ook zijn verantwoordelijkheid nemen en voor een onmiddellijke oplossing zorgen.Ik had van de Hubo toch wat meer klant vriendelijkheid verwacht en dat ze de verantwoordelijkheid opnemen wanneer een product dat ze verkocht hebben de dag na aankoop gebreken vertoond.De meeste handelszaken nemen in dit geval het toestel gewoon terug en/of ruilen het voor een nieuw toestel.

Berichten (1)

Hubo

Naar: J. K.

14/06/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform