Terug

Defecte machine wordt niet opgehaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: NESPRESSO BELGIUM

28/09/2023

Hallo,Mijn Nespresso-toestel is defect. Ik heb dit gemeld op 27 september en nogmaals op 28 september. Omdat ik Ambassador klant ben reeds 13 jaar, zou mijn toestel dezelfde dag tussen 13 en 17u opgehaald worden. Telkens zonder resultaat. Ik heb nu (28 sept om 17u45) nogmaals naar het call-center gebeld. Men heeft opnieuw een poging gedaan om mijn toestel te plannen om op te halen. Intussen kan ik niet van mijn dure koffie genieten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform