Terug

Defecte kookplaat (AEG)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Electrolux

12/10/2023

Beste, onze kookplaat (ComboHob kookplaat - C-CCE84751FB) van AEG werd geïnstalleerd door een technieker van DSM Keukens in november 2022. Op minder dan een jaar tijd, in september 2023 werkte deze niet meer.Na 2 weken te moeten wachten op een afspraak kwam een technieker langs. Na een halfuur werk merkte hij op dat hij het juiste onderdeel niet bijhad. 'Dispatch' heeft een fout gemaakt en niet alles meegegeven.Een goeie week later hebben we opnieuw een afspraak. Op de dag van de afspraak word ik gebeld om te zeggen dat de afspraak niet zal kunnen doorgaan omdat het onderdeel niet voorradig is. Ze vertellen mij dat het nog ongeveer 2 weken zal duren alvorens het onderdeel binnen is & een afspraak kan ingepland worden.Ik heb voorgesteld dat een nieuwe kookplaat van hetzelfde model geïnstalleerd wordt, maar dat voorstel werd geweigerd.Het product van nog geen jaar oud zou geen defect mogen hebben & de herstelling ervan zou geen 1,5 - 2 maanden mogen duren. Deze service is echt ondermaats. AEG staat ook niet open voor enige compensatie of tegemoetkoming voor een andere oplossing.Mvg, Nicolas

Berichten (4)

Electrolux

Naar: N. D.

12/10/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: N. D.

16/10/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.We vinden het vervelend dat er zich problemen voordoen met uw toestel.We begrijpen uw ongenoegen.Dit defect valt te herstellen, echter hebben wij niet alle onderdelen ontvangen voor de herstelling.We kunnen u daarom niet langer laten wachten en zullen uw dossier doorgeven voor een omruiling.U mag zo spoedig mogelijk een telefoontje verwachten van n van mijn collega's om een afspraak vast te leggen voor de plaatsing van het nieuwe toestel.Met vriendelijke groeten,Yasmina Electrolux Consumer Service Team02 716 24 44consumer.services@electrolux.comOp www.aeg.be vind je al onze toestellen in de online shop.Wisselstuk nodig? Kijk op shop.aeg.beBekijk onzeFacebookpagina!*****************************************bezoek ons op aeg.beelectrolux.bezanussi.beVan: klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 12 oktober 2023 10:18Aan: consumer.services@electrolux.beOnderwerp: Klacht - Defecte kookplaat (AEG) - (CPTBE01895072-80)This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

N. D.

Naar: Electrolux

17/10/2023

Bedankt voor je antwoord Yasmina. Ik kijk uit naar het telefoontje.Nicolas

Electrolux

Naar: N. D.

17/10/2023

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform