Terug

Defecte koelkast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: KREFEL

22/02/2023

Haier HBW5518E Koelkast besteld via Krefel. Deze is geïnstalleerd en geleverd op 20/1. Echter is er iets mis met de temperatuurregeling. Bovenin de koelkast is het 16 graden, onderin vriezen onze groenten kapot. Krefel klantendienst opgebeld, zij zouden een reparatie regelen voor ons. Hierop zijn we gecontacteerd geweest door het bedrijf CE Repair Tervuren. Meteen een afspraak gemaakt voor deze reparatie op 2/2. Zodus heb ik verlof opgenomen om deze mensen te kunnen ontvangen. Helaas diezelfde ochtend om 9u pas telefoon gekregen dat ze niet konden langskomen omdat ze de nodige stukken niet hadden. Ze zouden terugbellen voor een nieuwe afspraak eens de 'stukken' binnenkwamen. Niets meer van gehoord.Op 17/2 teruggebeld naar Krefel klantendienst, men zou een omruiling voor ons regelen aangezien dezelfde koelkast weer in voorraad is. Meteen een afspraak gekregen voor de omruiling op 23/2. Echter vandaag weer een mailtje gekregen van CE Repair Tervuren waarin staat dat de 'reparatie' niet kan gebeuren omdat de onderdelen niet beschikbaar zijn.Zodus zitten wij reeds langer dan een maand met een defecte koelkast. Mijn vrouw is 5 maand zwanger en we worden gedwongen elke dag naar de winkel te gaan omdat we geen voedsel op een veilige manier kunnen bewaren.We hebben deze koelkast in solden kunnen kopen voor €749. Intussen staat deze op de website van Krefel voor €899. Wij willen ons soldenvoordeel niet verliezen. Het enige probleem is nu dat indien we willen omruilen voor hetzelfde model we aan dit bedrijf CE Repair Tervuren blijken vast te hangen. Indien we een omruiling zouden aanvragen met een ander product zijn we ons soldenvoordeel volledig kwijt.Daarom hadden we een van deze opties gewenst:- Een DIRECTE omruiling met hetzelfde model- Een omruiling met een ander product + voucher twv €150 voor het verlies van het soldenvoordeel- Schadevergoeding voor onze bedorven voedingsproducten die we zijn kwijtgespeeld.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: W. D.

22/02/2023

Beste Wouter,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Na nazicht van uw dossier merken we op dat deze reeds behandeld is.Wij hebben een omruiling buiten protocol opgemaakt met hetzelfde toestel (2DEURS INBOUW KOELKA HAIER HBW5518E) als het oorspronkelijk bestelde toestel.De omruiling staat ingepland op morgen 23/02/2023 tussen 13:15 en 16:15.Met vriendelijke groetenBien à vousLauraCustomer Happiness Team-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IY2N7S:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform