Terug

Defecte koelbox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Action

28/08/2024

Wij hebben een Thermo-elektrische koelbox 12V gekocht twv 95,94€. Wij zijn hiermee naar Frankrijk gegaan en hadden deze gevuld en ingestoken in de wagen. Bij aankomst in Frankrijk merkte wij dat die niet werkt. Warm wordt het wel maar koud niet. Dus ik stuur een mail naar Action waarop zij onderstaande antwoorden: Helaas is het voor ons niet mogelijk om aparte onderdelen of een vervangend artikel toe te sturen. Om die reden willen wij u graag compenseren met een bedrag ter waarde van €20. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat. Wanneer u hiermee akkoord gaat zullen wij de terugbetaling zo spoedig mogelijk voor u in gang zetten, waarna u het bedrag zult ontvangen op de rekening waarmee de aankoop destijds is betaald. Ik betaal voor een toestel 100€, die werkt niet en krijg geen terugbetaling of een nieuwe koelbox. Ik zeg dat ik hier niet mee akkoord gaan en vandaag krijg ik onderstaand antwoord: Helaas is het voor ons niet mogelijk om aparte onderdelen of een vervangend artikel toe te sturen. Om die reden willen wij u graag compenseren met een bedrag ter waarde van €15. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat. Wanneer u hiermee akkoord gaat zullen wij de terugbetaling zo spoedig mogelijk voor u in gang zetten, waarna u het bedrag zult ontvangen op de rekening waarmee de aankoop destijds is betaald. Ze geven eerst 20€ en daarna 15€. Ook hier ben ik niet mee akkoord. Wij kopen iets dus willen wij ook dat het werkt. Het werkt niet dit is het antwoord. Zelf werk ik ook in een winkel en als er een toestel niet werkt, zijn wij verplicht een nieuw te geven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform