Terug

Defecte decoder daardoor geen TV meer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: Scarlet

17/12/2020

Beste,Onze klacht bestaat reeds meerdere dagen. Uw helpdesk is niet telefonisch bereikbaar. Via mail antwoord u de helpdesk te contacteren....???Aktiepunten:1. Nieuwe decoder opsturen2. Vergoeding / tegemoetkoming geleden schade

Berichten (2)

R. P.

Naar: Scarlet

28/12/2020

Klantnummer: 15081982Abonnement: Scarlet TrioBeste klantenservice Scarlet Belgium,Meer dan 10 dagen geleden heb ik een klacht gemeld betreffende een defecte decoder. Telefonisch is uw klantendienst onbereikbaar. Ik heb de klacht gemeld bij Testaankoop. Aansluitend kreeg ik de helpdesk van Scarlet aan de lijn. Conclusie: een nieuwe decoder zou worden opgestuurd. Echter ontving ik geen bevestigingsmail van Scarlet. Tot vandaag geen reactie van Scarlet en ook geen vervangtoestel.Als klant ben ik ver van tevreden! Ik ben op het punt gekomen om Scarlet vaarwel te zeggen.Gelieve onmiddelijk te reageren en te bevestigen dat de decoder is opgestuurd!!!Rudolf Peske0475-573 903

Scarlet

Naar: R. P.

14/01/2021

Geachte,Het is op dit moment niet mogelijk om een technische interventie of vervanging op uw abonnement uit te voeren.Wij doen het nodige om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform