Terug

Defecte buggy

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Paradisio

26/08/2023

Onderwerp: Verzoek om herstel van defecte buggyGeachte,Ik hoop dat deze e-mail u goed bereikt. Ik ben een trouwe klant van uw winkel. En was heel tevreden omtrent onze lijst maar heel teleurgesteld in de service nadien.Onlangs heb ik bij uw winkel een buggy gekocht, model joolz aer, in oktober maar deze is sinds pas in gebruik sinds maart (geboorte kind).Helaas moet ik u mededelen dat de buggy ernstige defecten vertoont. Deze gebreken werden pas duidelijk na een paar keer gebruik, wat ons als ouders van een jong kind behoorlijk heeft bezorgd.De specifieke problemen zijn dat de draagmand naar beneden buigt dus de baby met het hoofd naar beneden ligt. We kunnen de mand dus niet gebruiken.In overeenstemming met de consumentenwetgeving en uw eigen retourbeleid wil ik vriendelijk verzoeken om de buggy te laten repareren of vervangen. Ik begrijp dat technische problemen kunnen voorkomen, maar het is belangrijk voor ons als klanten dat onze aankopen goed functioneren en veilig zijn.Ik heb al contact opgenomen met uw klantenservice en sprak met een collega over de situatie. De collega’s zagen het ook en hebben het probleem aangekaart bij het merk Joolz.Helaas werd mij verteld dat de winkel niet bereid is om de buggy te repareren of te vervangen, ondanks het feit dat deze nog steeds binnen de garantieperiode valt.Eerst kregen we een nieuwe frame van de draagmand maar het probleem bleef hetzelfde, nadien werd deze getest op het toonzaalmodel en ook daar werd het probleem vastgesteld. En plots zegt de winkel en het merk dat dit normaal is.Dan mag u mij vertellen dat het normaal is dat een kind/baby met het hoofd naar beneden in een buggy ligt. Dit lijkt mij niet normaal en is zelf gevaarlijk en helemaal niet veilig.Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie opnieuw te bekijken en alstublieft te overwegen om de buggy te repareren of te vervangen, zoals wettelijk vereist. Ik ben bereid om samen te werken en alle nodige stappen te ondernemen om dit proces soepel te laten verlopen.Ik kijk uit naar uw spoedige reactie op deze kwestie. U kunt mij bereiken op op stefanie_94@msn.com voor verdere discussie of om een afspraak te maken om de buggy te inspecteren.Alvast bedanktMet vriendelijke groet,Een teleurgestelde klant Fant Stefanie

Berichten (2)

S. F.

Naar: Paradisio

12/09/2023

Kan dit bekeken worden aub ? We wensen graag een oplossing

Paradisio

Naar: S. F.

18/09/2023

BesteWij hebben uw bericht goed ontvangen.Er komt een vertegenwoordiger van het merk Joolz volgende week woensdag langs.wij zullen het probleem opnieuw bij hun aankaarten en zodra wij meer info hebben u verder op de hoogte houden.vriendelijke groetenMEUBELEN STAUT nvKALUPE (Paradisio)Paradisio GentDok Noord 7/0109000 GentBelgieTel: 09/331.60.60Openingsuren:ma-za: 9:30-18:00ZONDAG GESLOTENOp 12/09/2023 om 19:48 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht - Defecte buggy - (CPTBE01862927-42)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform