Terug

Defecte Airpods Pro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Cool blue

14/12/2020

Beste, in juli 2020 kocht ik Airpods Pro bij Coolblue die in augustus 2020 effectief in gebruik werden genomen.Bijna vanaf de eerste ingebruikname begon het opladen van de oortjes in de oplaadcase moeilijkheden te vertonen waarbij zeer vaak één of twee oortjes 0% batterijstatus hadden ondanks lange tijd opgeladen te zijn. Dit gebeurde niet altijd en na een aantal succesvolle oplaadbeurten (nadat ik met behulp van Apple Support een reset gedaan had) ging ik er vanuit het opgelost was. Tot dit weer een aantal keren voorviel en duidelijk werd er meer aan de hand was.Door coronamaatregelen en verwante omstandigheden kon ik deze oortjes later inleveren bij Coolblue die na 1 werkdag een analyse op de oortjes en oplaadcase hadden uitgevoerd. Het resultaat? Er is roest en corrosie op de connectoren van de oortjes. In dit geval is het buiten de garantie. - Einde verhaal.Oplossing Coolblue? De case werkt nog, maar heeft het defect veroorzaakt en bij een omruiling van enkel de oortjes zullen de nieuwe oortjes ook kapot gaan. Reparatiekost: 357.00 EUR of een nieuwe set kopen.Ik viel bijna van mijn stoel. Dit verwacht je niet van dergelijk product die gebruikt werd in overeenstemming met bijgevoegde documenten van Apple.Een antwoord werd gegeven aan Coolblue dat dit onacceptabel is gezien het probleem zich niet lang na de eerste ingebruikname zich voordeed. De repliek luidde: we begrijpen dat je dit uiteraard onder garantie had willen oplossen (ik begrijp uiteraard dat Coolblue dit niet onder garantie wil oplossen).De slogan Altijd minimaal 2 jaar garantie. Doen we niet moeilijk over. zag ik direct op een volledig andere manier...

Berichten (3)

Cool blue

Naar: H. V.

16/12/2020

Beste Henny van Gerwen,Natuurlijk wil je een gepaste oplossing voor je Apple Airpods.Helaas heb ik op basis van je gegevens en klantennummer niet de exacte aankoop van de Apple AirPods gevonden. Kan je me voorzien van het order- of factuurnummer, alsjeblieft? Ik kijk dit graag verder voor je na.Ik zie je antwoord graag tegemoet komen.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On December 14, 2020, 5:26 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

H. V.

Naar: Cool blue

16/12/2020

Beste Robert,Bedankt voor je antwoord.Het factuurnummer is 1208472302Factuurdatum: 13 juli 2020Alvast bedankt!

Cool blue

Naar: H. V.

18/12/2020

Beste,Bedankt om ons hiervoor even een bericht te sturen.In het geval van een defect of slecht functionerend product, dient dit binnen de 30 dagen na aankoop bij ons gemeld te worden. Op die manier kunnen we je nog voorzien van een eventuele omruiling. In dit geval heb je de oortjes een ruime tijd in gebruik genomen, terwijl ze niet naar behoren functioneerden. Reparatie in-storeIk heb hierover net navraag gedaan bij de collega's in de winkel en zij hebben de foto's bezorgd van de vastgestelde schade. Ze hebben er ook melding van gemaakt dat er schimmel en overduidelijke vochtschade aanwezig was in de case. Gezien het feit dat dit overduidelijk zichtbaar was, had je dit al moeten kunnen vaststellen na aankoop of toch binnen de termijn van 30 dagen hieropvolgend.Op dit moment moet ik helaas het antwoord van mijn collega's in de winkel bijstaan en kunnen we je Airpods helaas niet onder garantie vervangen of herstellen. Het spijt me.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On December 16, 2020, 2:46 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform