Beste,Bedankt om ons hiervoor even een bericht te sturen.In het geval van een defect of slecht functionerend product, dient dit binnen de 30 dagen na aankoop bij ons gemeld te worden. Op die manier kunnen we je nog voorzien van een eventuele omruiling. In dit geval heb je de oortjes een ruime tijd in gebruik genomen, terwijl ze niet naar behoren functioneerden. Reparatie in-storeIk heb hierover net navraag gedaan bij de collega's in de winkel en zij hebben de foto's bezorgd van de vastgestelde schade. Ze hebben er ook melding van gemaakt dat er schimmel en overduidelijke vochtschade aanwezig was in de case. Gezien het feit dat dit overduidelijk zichtbaar was, had je dit al moeten kunnen vaststellen na aankoop of toch binnen de termijn van 30 dagen hieropvolgend.Op dit moment moet ik helaas het antwoord van mijn collega's in de winkel bijstaan en kunnen we je Airpods helaas niet onder garantie vervangen of herstellen. Het spijt me.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On December 16, 2020, 2:46 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be