Beste, op 04/05 heb ik mijn auto ter beschikking gesteld voor een onderhoud + een aanpassing opgelegd door de fabrikant. Na ophaling bleek vlug dat de air-conditioning niet meer werkte. Vervolgens aan afspraak gemaakt voor een uitlezing. Bleek dat 1 of 2 sensor(en) defect waren. Het tijdstip dat deze sensor(en) ophielden met te werken was op de dag dat de wagen in de garage was en nog niet ter beschikking was van de klant. Volgens de garage (en de invoerder) was het puur toeval en de kosten voor de herstelling worden geraamd rond de 2000€.Wij hebben diverse malen contact opgenomen met de naverkoop afdeling, de verkoop-afdeling & invoerder van het merk. Helaas zonder positief gevolg. Tenslotte hebben we een kopij gevraagd van de uitlezing ...waarop ons mondeling werd medegedeeld dat deze niet mocht vrijgegeven worden aan de klant (die notabene wel betaald heeft voor deze) Op de vraag of deze weigering schriftelijk kon bevestigd worden, is niet ingegaan.Onze vragen : 1) Als een onderdeel van een auto stuk gaat tijdens een onderhoud/modificatie, dat volgens de garage niet gerelateerd is, ...is dit ten laste van de klant ? 2) Mag een garage een uitlezing (waarvoor betaald is) weigeren deze aan de klant te geven ?