Terug

Defect zwembad Sun Spring warmtepomp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FUN

01/06/2021

Beste,22 maart 2021 is er een sun spring warmtepomp (serie nummer = 1004-2053-0241) geleverd. Dit weekend 28-06-2021 is deze opgestart, maar sinds de 3e dag valt deze telkens uit van zodra de pomp condens vertoond door verliesstroom. Er komen geen error boodschappen op (geen overheat, low flow, error flow) vermits alle parameters goed zijn. Het toestel valt gewoon volledig uit door de ingebouwde verliesstroom schakelaar wat wijst op een lekstroom bij condens. Kan ik dit toestel zo snel mogelijk omruilen vermits mijn dochters zo snel mogelijk terug willen zwemmen.Met vriendelijke groeten, Stijn

Berichten (2)

FUN

Naar: S. V.

03/06/2021

Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben geen bericht doorgekregen bij onze klantendienst. Wel hebben wij deze case doorgekregen via onze leverancier. Onderstaand bericht hebben wij jou verzonden: Joke JUN 01, 14:58Wij hebben doorgekregen van de leverancier dat je problemen hebt met jouw Sun Spring 14kW. Bestelling order 4300805179, aankoop 18/03/21. Naar onderstaande melding kunnen we er vanuit gaan dat de RCD plug defect is. We zullen jou een nieuwe bezorgen. In bijlage kan je de fiche terugvinden om deze te vervangen. Wij verzenden deze naar onderstaand adres. *Conversation ID: rbn_cnv=079812e7-c583-42e4-9d97-fc85e3ec1905

S. V.

Naar: FUN

08/06/2021

Geachte,Ik heb nog geen stekker van jullie mogen ontvangen. Ik heb gelukkig een andere stekker even mogen gebruiken van een vriend van mij die een identiek toestel heeft (maar een jaar ouder).Helaas heb ik kunnen vaststellen dat dit het probleem niet oplost, het toestel valt volledig uit na +- 30 minuten als er condens vloeistof uit begint te komen.Graag had ik spoedig een vervanging van mij toestel gehad van ons toestel Heat pump model SUN14 / Serial nummer 1004-2053-0241.Wij hebben onze warmtepomp nu nodig, het zou heel jammer zijn indien we weer enkele dagen moeten wachten op een oplossing aangezien het nu het moment is om ons zwembad te gebruiken en niet als het weer terug slechter wordt.Bovendien hebben wij 1299 € betaald voor deze warmtepomp en voor deze prijs verwachten we niet dat deze niet meer werkt na eenmalig gebruik.Stijn Verstraeten / Tine HebbArnhoutstraat 269111 BelseleMobile +32 473 63 10 83


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform