Terug

Defect tv toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MEDION

04/07/2018

Begin juni komen er allemaal blauwe strepen op het scherm van de televisie. Het is niet meer mogelijk normaal televisie te kijken.De tv is nog onder garantie. We zijn langs geweest bij de Aldi, waar we het toestel kochten. Zij verwezen ons door naar Medion zelf. We hebben contact genomen, ze hebben ons allerhande instructies gegeven om te detecteren waar het probleem lag, niets kon de strepen verhelpen. Ze zouden een interventie voorzien. Daarna hebben we enkel mails gekregen waarbij we nogmaals foto's moesten doorsturen, terwijl we al een foto doorgestuurd hadden. na verschillende telefoons met de klantendienst zouden ze iemand laten contact nemen. Tot op heden is dit nog niet gebeurd en nu vragen ze weer een foto door te sturen. De garantie verloopt bijna....

Berichten (5)

MEDION

Naar: A. C.

05/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: MEDION

05/07/2018

Geachte,Blij te horen dat er een reparatieorder aangemaakt werd, echter met mij is er geen contact geweest...MvgIsabelle

MEDION

Naar: A. C.

09/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: MEDION

09/07/2018

Geachte MEDION,We hebben nog steeds niemand gehoord betreffende een reparatie afspraak.Hoogachtend Isabelle

MEDION

Naar: A. C.

10/07/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform