Terug

Defect toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. R.

Naar: bol.com

18/04/2024

Beste ik bestelde een kettingzaag na een maand ging ik deze testen deze bleek defect te zijn, bol kon ik ze niet meer retourneren, na veel moeite kon ik ze terug sturen nu conclusie nog steeds geen nieuw toestel maar zou het wel moeten betalen???

Berichten (13)

bol.com

Naar: Z. R.

18/04/2024

Goedemiddag Ziggy,Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist de traceercode van het retourlabel nagekeken. De traceercode geeft aan dat er tot op heden geen pakket fysiek is afgegeven. Klopt het dat je de zaag nog niet hebt geretourneerd?Met vriendelijke groet,Chantal van bol

Z. R.

Naar: bol.com

18/04/2024

Dit is ondertussen al 10 dagen geleden vertrokken op de post in Edegem

Z. R.

Naar: bol.com

02/05/2024

Ik wens een compensatie of credit nota het is nog steeds niet een nieuw geleverd

bol.com

Naar: Z. R.

02/05/2024

Beste Ziggy,Bedankt voor je bericht. Op 18, 23 en 25 april heb ik je een e-mail gestuurd met de vraag of je een screenshot van het verzendbewijs kan sturen. Helaas heb ik op alle drie de e-mails geen reactie van je ontvangen.Met vriendelijke groet,Sheriva van bol

Z. R.

Naar: bol.com

02/05/2024

Ik heb deze via de chat box door gemaild al meerdere keren jullie zouden hem dan crediteren is mij gezegd geweest

Z. R.

Naar: bol.com

02/05/2024

Hierbij mijn bewijs

bol.com

Naar: Z. R.

03/05/2024

Beste Ziggy,Bedankt voor het sturen van het verzendbewijs. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, heeft je gisterenochtend een e-mail gestuurd met meer informatie over een nieuwe zending. Binnen enkele dagen zal je een nieuw artikel ontvangen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

Z. R.

Naar: bol.com

03/05/2024

Ik ga geen herinnering kosten betalen enzo voor een artikel dat ik nog steeds niet heb ontvangen dus dit mogen jullie alvast crediteren dit is onterecht verder zou een compensatie voor al deze weken ook wel mogen

Z. R.

Naar: bol.com

13/05/2024

BesteAndere ketting zaag ontvangen stuk, dan zou ik binnen de 2 dagen een retour ticket ontvangen nog steeds niets zou wel de ketting zaag via incasso moeten betalen terwijl deze STUK is zelf de retour ook. Goed na gekeken🙄 chats zijn geblokeerd ik wil een retour ticket zodat ik eindelijk van deze ervaring vanaf ben

bol.com

Naar: Z. R.

13/05/2024

Goedemorgen Ziggy,Bedankt voor je reactie. Spijtig te vernemen dat de ontvangen kettingzaag defect is. We gaan de partner contacteren met het verzoek je te voorzien van een retourlabel.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

Z. R.

Naar: bol.com

31/05/2024

Verder is de retour nu al 2 weken geleden en hebben jullie het gewoon naar een incasso gestuurd terwijl het is afgeleverd bij jullie en jullie gewoon de retour niet verwerken

Z. R.

Naar: bol.com

31/05/2024

Hierbij het bewijs dat jullie weigeren te registreerden

bol.com

Naar: Z. R.

31/05/2024

Goedemorgen Ziggy,Bedankt voor het sturen van de bijlage. We gaan opnieuw contact opnemen met de verkoper voor de retour verwerking.Met vriendelijke groet,Chantal van bolVerzonden: vrijdag 31 mei 2024 06:48Aan: webcare Onderwerp: Klacht - Defect toestel - (CPTBE02004659-57)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform