Geachte mevrouw/heer,
Op [3/10/2024] bestelde ik een [Qlima SRE 3231 C-2 laserkachel zilver 3100 W] in uw winkel en betaalde ik er [239,20€] voor.
Bestelnummer: 320000560712
Na levering op [5/10/2024] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, [e3,e13 storing, vacuum trekken van bidon waardoor storing dat de bidon leeg is ... enz enz].
Op [9/10/24] [ging ik naar uw winkel in Aarschot] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
[Mijn verzoek is afgewezen omdat [door langdurig gebruik was het eerste excuus, dat we niet de juist petroleum gebruikte wat we wel deden, filter was vuil door gebruik dat we niet hadden gedaan vanwege de defecten...].
nu kregen we 3 opties van de verantwoordelijken.
1. aftand van het toestel doen zonder dat we ons ons geld terug krijgen.
2. het toestel ophalen met een extra kostprijs van 50 euro zonder herstelling.
3. 67,50 euro met alleen de vervanging van het de filter mits dat we een document moeten ondertekenen.
Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat [de toestel al defect was bij het eerste gebruik].
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,