Terug

Defect toestel onder garantie omruilen of herstellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: bol.com

18/07/2023

Beste, massagetoestel bij bol.com besteld van partner BlueBird. Toestel defect binnen garantietermijn. Toestel opgestuurd voor herstelling maar nooit afgeleverd of opgehaald bij BlueBird te Beek NL. Weliswaar verzendkosten terugbetaald gekregen, maar geen antwoord op mijn vraag om het toestel persoonlijk te gaan afleveren te Beek NL om niet nogmaals het toestel per post te moeten versturen. Graag jullie tussenkomst zodat er na twee maanden van mailverkeer een oplossing komt.

Berichten (1)

bol.com

Naar: L. V.

18/07/2023

Goedemorgen Ludo,Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat het apparaat defect is geraakt. We hebben de partner verzocht om de kwestie voor je op te lossen. Zij zullen contact met je opgenomen. We houden dit in de gaten.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform