Geachte mevrouw/heer,
Op 17/02/2024 kocht ik een ecovacs X2 omni bij Vanden Borre en betaalde ik er €1166,32 voor.
Na 3-4maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Op 17/06/2024 ben ik naar uw winkel gegaan met het verzoek het product onder garantie te laten repareren. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld.
na 2weken, was het toestel was zogezegd hersteld, maar na afhaling en herinstallatie bleek niet alleen dat het toestel nog steeds dezelfde foutmelding gaf, maar ook beschadigd was.
Ik heb hieropvolgend wederom het toestel geretourneerd naar de winkel voor herstel. Na enige tijd kreeg ik melding dat het toestel niets aan scheelde en terug mocht ophalen, bij ophaling heb ik het ter plekke getest met de verkopers om het probleem nogmaals vast te stellen. Wederom werd het opgestuurd voor herstel.
Na weer een periode van 3weken werd mijn geld geretourneerd in de vorm van een waardebon.
Ik wens graag een mijn geld terug betaald of een extra financiële compensatie voor het spenderen van de waardebon. Dit ter compensatie van het ettelijke tijdverlies van de herhalende zogenaamde herstellingen en het dus niet kunnen gebruiken van mijn aankoop.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Maxim de Clippele
Bijlagen:
• Betalingsbewijs