Terug

Defect toestel, meermaals "hersteld", beschadigd terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. D.

Naar: VANDEN BORRE

06/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 17/02/2024 kocht ik een ecovacs X2 omni bij Vanden Borre en betaalde ik er €1166,32 voor. Na 3-4maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Op 17/06/2024 ben ik naar uw winkel gegaan met het verzoek het product onder garantie te laten repareren. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. na 2weken, was het toestel was zogezegd hersteld, maar na afhaling en herinstallatie bleek niet alleen dat het toestel nog steeds dezelfde foutmelding gaf, maar ook beschadigd was. Ik heb hieropvolgend wederom het toestel geretourneerd naar de winkel voor herstel. Na enige tijd kreeg ik melding dat het toestel niets aan scheelde en terug mocht ophalen, bij ophaling heb ik het ter plekke getest met de verkopers om het probleem nogmaals vast te stellen. Wederom werd het opgestuurd voor herstel. Na weer een periode van 3weken werd mijn geld geretourneerd in de vorm van een waardebon. Ik wens graag een mijn geld terug betaald of een extra financiële compensatie voor het spenderen van de waardebon. Dit ter compensatie van het ettelijke tijdverlies van de herhalende zogenaamde herstellingen en het dus niet kunnen gebruiken van mijn aankoop. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Maxim de Clippele Bijlagen: • Betalingsbewijs

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

09/09/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Cynthia (Vanden Borre) 9 sep 2024 14:35 CEST Hallo Klachten,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag,Cynthia Klachten 6 sep 2024 22:01 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X53ZLM-55VEG]

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

13/09/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Cynthia (Vanden Borre) 13 sep 2024 15:57 CEST Beste,Wij betreuren te vernemen dat je meerdere defecten ondervonden hebt meet je Robotstofzuiger. Echter zie ik in het systeem dat je intussen op 03/09 op je emailadres een waardebon zou moeten hebben ontvangen voor je aankoopbedrag.Deze waardebon kan ook in je spamberichten terecht gekomen zijn. Je kan deze bon gebruiken voor een nieuwe aankoop.MvgCynthiaConsumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 9 sep 2024 14:35 CEST Hallo Klachten,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag,Cynthia Klachten 6 sep 2024 22:01 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X53ZLM-55VEG]

M. D.

Naar: VANDEN BORRE

14/09/2024

Beste, Ik wens geen waardebon zonder extra compensatie. Hiermee verplicht u mij terug te kopen bij jullie zonder dat ik dit wens, zeker als er geen andere compensatie is voor het enorme tijdsverlies die ik geleden heb door jullie nutteloze herstellingen. Ik wens het bedrag ten volle terug op mijn rekening, of een bijkomende korting voor mijn waardebon te spenderen. Mvg, Maxim de Clippele

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

16/09/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Cynthia (Vanden Borre) 16 sep 2024 13:14 CEST Beste,Zodra een toestel omgeruild wordt via onze dienst na verkoop, is dit steeds in de vorm van een waardebon voor het aankoopbedrag van je toestel, dit uiteraard met als doel bij ons een nieuwe keuze te maken.Wij kunnen je geen bijkomende compensatie aanbieden en je ook geen terugbetaling aanbieden.MvgCynthia Klachten 14 sep 2024 13:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E322W0-MNKX2]

Bemiddeling door Testaankoop 19 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform