Terug

Defect toestel keer op keer slecht hersteld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: SAMSUNG BENELUX

26/04/2021

Ik kocht een combi microgolfoven van Samsung. Vrij snel begon deze een ratelend geluid te maken wanneer ik de ovenstand gebruikte. Dit werd bij elk gebruik luider tot het echt overduidelijk niet meer normaal was. Voor mij was het duidelijk dat het toestel dit defect reeds had bij de aankoop en vind ik dat het vervangen had kunnen worden. Uiteindelijk moest ik het toestel terug naar de winkel brengen en werd het naar Samsung opgestuurd voor herstelling. Drie weken zat ik hierdoor zonder microgolf en oven. Opnieuw begonnen dezelfde problemen geleidelijk aan. Opnieuw moest ik het toestel zelf terug naar de winkel brengen. Opnieuw werd het opgestuurd en zat ik minstens drie weken zonder microgolf en oven. Echter kwamen dezelfde problemen opnieuw terug. Nu wil Samsung opnieuw het toestel 'herstellen' ipv het om te ruilen. Ik ben hier niet mee akkoord. Ik word aan het lijntje gehouden tot de garantie verloopt. Na twee mislukte herstellingen is het duidelijk dat ze het niet weten. Keer op keer zit ik voor weken zonder microgolf en oven. Ik wens de vervanging van mijn toestel gezien ik een gedekt toestel heb gekocht en het tevergeefs werd getracht te herstellen. Bovendien trekt de hersteldienst de verpakking en bescherm-isomo in stukken en eisen ze de volgende keer wel opnieuw dat de klant het toestel in de originele verpakking netjes inpakt. Absoluut klantonvriendelijk!

Berichten (2)

SAMSUNG BENELUX

Naar: N. M.

28/04/2021

Beste,Bedankt voor je vraag met betrekking tot je Samsung product.Je hebt op dit moment contact opgenomen met de promotieafdeling. Voor technische vragen kun je contact opnemen met de technische helpdesk. Dit kan telefonisch, via Facebook of MessengerofTwitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

N. M.

Naar: SAMSUNG BENELUX

29/04/2021

Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb ook geen contact opgenomen met de promotieafdeling zoals u zegt, het contact verliep via de winkel waar ik het product aankocht. Jullie technische dienst waar ik ook rechtstreeks contact had (Servilux is jullie hersteldienst, niet jullie promotieafdeling) doet niet anders dan een nieuwe herstelling inplannen, wat dus duidelijk geen oplossing is aangezien zij al twee keer een mislukte poging hebben ondernomen om het defect te herstellen. Daarom vraag ik aan jullie, Samsung, om een oplossing en te stoppen met mij van het kastje naar de muur te sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform