Ik heb een nieuw wasmachine gekocht op 30-12-2024, echter de eerste machine die ik opstak gaf kortsluiting en er bleef maar water uit de wasmachine komen, dus media markt hiervan op de hoogte gesteld en ze gingen iemand sturen (wij hadden de installatie bij betaald) dus de firma die deze geïnstalleerd heeft zegt dat het niet hun fout is maar defect toestel, dus andere firma van media markt kwam dan en zei dat WIJ de bouten zouden laten zitten hebben maar waarom zouden we dat doen als die firma waarvoor wij betaald hebben hem hebben geïnstalleerd!? Dan zijn we persoonlijk naar de media markt geweest en die medewerker aan de kassa was alles behalve vriendelijk en ging ons niet verder helpen en zei dat wij express het toestel verplaatst hebben en laten vallen om een nieuwe te krijgen euh hallo!? Wij hebben net een nieuwe gekocht allee dat dachten we dan toch, via mails of berichten of telefoons reageren ze niet meer wij worden volledig in het ongewisse gelaten en krijgen niets maar dan ook niets niet meer te horen, jullie zijn mijn laatste kans! Aub help ons.
Mvg Jessica Lauwereins