Terug

Defect product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

S. J.

Naar: Produce shop

19/06/2024

Dit nr is de bestelnummer. Heb geen ander nummer. Het probleem is dat bij levering het product zo beschadigd was dat het niet meer gebruikt kan worden. De doos zag er ook uit alsof die al 10 keer verstuurd was. En nu vroeg ik een vervanging van product maar dit kon niet meer geleverd worden wegens niet meer in stock. Ik vroeg dus een terugbetaling van 100% maar krijg als antwoord dat ik maar 50% terug krijg en dat ik het maar met siliconen moet herstellen. Na nog meerdere mails te hebben gestuurd krijg ik nu te horen dat het product eerst binnen 10 dagen zou komen dus meld ik van oké dan stuur dit maar en hierop krijg ik als antwoord het is dan toch niet in stock , we verwachten het mogelijk begin augustus. Met de vraag wil je wachten of 50 % terug ontvangen. Ik wil dus ergens anders bestellen maar krijg mijn bedrag niet terug. Wat kan ik nu nog doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform