Geachte mevrouw/heer,
Onze spiegelkast van het badkamermeubel is vorige week naar beneden gedonderd. Een zijkant van de kast is doormidden gebroken.
Wij hebben de kast gekost in 2019 en de kast is opgehangen in april 2020.
Ik heb intussen meerdere keren contact gehad met iemand van de technische dienst. Hij beweert dat twee van de drie haken in de kast niet correct geïnstalleerd zijn en de kast daardoor gelost is, waardoor het paneel dat met de derde haak ophing doormidden gescheurd is. Ik kan hier niet mee akkoord gaan.
Het is heel duidelijk dat alle drie de haken op dezelfde manier geïnstalleerd zijn. Het is technisch ook niet mogelijk om maar één van de drie haken correct op te hangen. De kast zou al vier jaar heel onstabiel moeten geweest zijn en wordt dagelijks geopend en gesloten. Dit zou niet na vier jaar pas, als er (gelukkig) niemand in de buurt was, naar beneden kunnen gedonderd zijn.
Ik vind het jammer dat X2O zijn verantwoordelijkheid blijft ontwijken, terwijl het hier duidelijk niet om een installatiefout gaat. Niet alleen is de kast stuk maar ook de lavabo is gebarsten door het gewicht van de kast.
Ik wens een concrete oplossing van X2O en zal met de kast naar de winkel in Hasselt rijden, waar ik wens dat iemand mij te woord staat.
Met vriendelijke groeten
Ruth Crabbé