Terug

defect product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. C.

Naar: X²O

04/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Onze spiegelkast van het badkamermeubel is vorige week naar beneden gedonderd. Een zijkant van de kast is doormidden gebroken. Wij hebben de kast gekost in 2019 en de kast is opgehangen in april 2020. Ik heb intussen meerdere keren contact gehad met iemand van de technische dienst. Hij beweert dat twee van de drie haken in de kast niet correct geïnstalleerd zijn en de kast daardoor gelost is, waardoor het paneel dat met de derde haak ophing doormidden gescheurd is. Ik kan hier niet mee akkoord gaan. Het is heel duidelijk dat alle drie de haken op dezelfde manier geïnstalleerd zijn. Het is technisch ook niet mogelijk om maar één van de drie haken correct op te hangen. De kast zou al vier jaar heel onstabiel moeten geweest zijn en wordt dagelijks geopend en gesloten. Dit zou niet na vier jaar pas, als er (gelukkig) niemand in de buurt was, naar beneden kunnen gedonderd zijn. Ik vind het jammer dat X2O zijn verantwoordelijkheid blijft ontwijken, terwijl het hier duidelijk niet om een installatiefout gaat. Niet alleen is de kast stuk maar ook de lavabo is gebarsten door het gewicht van de kast. Ik wens een concrete oplossing van X2O en zal met de kast naar de winkel in Hasselt rijden, waar ik wens dat iemand mij te woord staat. Met vriendelijke groeten Ruth Crabbé

Berichten (1)

X²O

Naar: R. C.

05/07/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -X2O Badkamers Service (X²O) 5 jul 2024 11:53 CEST Beste medewerker testaankoop,graag breng ik je op de hoogte van de laatste communicatie met mevrouw Ruth Crabbe.Dag Ruth,bedankt voor je reactie.Ik begrijp dat we het hier niet over eens geraken.Als de haken juist bevestigd zijn, op de juiste plaats en correct aangedraaid over de muurhakenkan de kast niet van de muurhaken loskomen. Dat is fysisch onmogelijk.Hoe het komt dat de spiegelkast zolang is blijven hangen en dat deze nu pas naar beneden viel is niet te achterhalen.We begrijpen dat je verdere stappen wil ondernemen en raden je dan ook aan dit bij je verzekering aan te kaarten.Zij gaan samen met onze verzekering, polis KBC: X2o Badkamers: 31786615 een onafhankelijk expert aanduidendie de oorzaak van de schade zal onderzoeken.Het aanbod van de korting blijft geldig.Dit aanbod staat echter los van enige nadelige erkenning van aansprakelijkheid in dit schadedossier.Met vriendelijke groet,Dimitri.X2O Badkamers ServiceHet X²O TeamDergelijk dossier wordt niet door een medewerker behandeld maar in overleg met het ons technisch team.Wij kunnen in dit dossier onze mening en oplossing niet aanpassen.Met vriendelijke groet,Dimitri.X2O Badkamers ServiceHet X²O TeamKlachten 4 jul 2024 09:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van X²O. Mogelijk gemaakt door Zendesk [LP3DEZ-GZG63]

Bemiddeling door Testaankoop 09 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform