Terug

Defect ontvangen product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Kamera Express

19/06/2023

Beste,Ik bestelde de DJI care refresh 2 year plan voor de DJI drone mini SE (2jaar garantie). Deze zou in eerste instantie 13-06 geleverd worden maar dit gebeurde niet. Op 14-06 hebben wij deze wel ontvangen, echter is dit product defect (het weg te krabben stuk waaronder de code staat was amper weg te krabben waardoor de code maar half zichtbaar is). Hierdoor is de code onbruikbaar waardoor wij een groot probleem hebben. De activatie van deze code op de drone had namelijk binnen de 48u moeten gebeuren om gebruik te kunnen maken van de garantie! Wij hebben 13-06 contact gehad over de verlate levering door jullie/postnl toedoen, maar hierin konden jullie niets betekenen voor ons (dit hebben jullie ons ook gemaild). Op 14-06 na ontvangst defecte product, hebben wij direct telefonisch contact op proberen te nemen maar jullie waren niet bereikbaar en zouden ons terug bellen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Daarnaast hebben wij een e-mailVerstuurd met uitleg en dringend verzoek tot contact waarop wij tot op heden ook niets vernomen hebben. Wij hebben dagelijks meermaals telefonisch contact proberen op te nemen maar telkens is het niet mogelijk jullie te bereiken wegens of drukte of geen beschikbaarheid van personeel. Daarom hebben wij u nogmaals een email verzonden vandaag. Op internet is te vinden dat er nog een ingewikkelde mogelijkheid bestaat om de verzekering na 48u (binnen de 30dagen) te activeren maar dit is een heel proces. Wij kunnen tot op heden geen gebruik maken van de drone omdat de garantie niet in orde gemaakt kan worden door het defect! Wij verwachten een correcte, snelle oplossing vanuit jullie kant zodat wij de garantie binnen de 30dagen alsnog in orde zouden kunnen maken (daarvoor verwachten wij concrete uitleg van jullie hoe wij dit in orde kunnen maken/war dit proces inhoudt en een nieuwe, wel bruikbare activatiecode!)MvgDrs. Daisy Grothauzen

Berichten (15)

Kamera Express

Naar: D. G.

19/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox, Hierbij bevestigen wij dat jouw bericht is ontvangen. Op dit moment is het drukker dan verwacht. Wij doen ons best om jouw bericht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen, te beantwoorden. Wist je dat wij ook een eigen helpcenter hebben? Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Bekijk ons helpcenter op s:helpcenter.kamera-express.nl/Met vriendelijke groet, Kamera Express [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

21/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Op dit moment is het drukker dan normaal bij Kamera Express en hebben wij je bericht niet binnen 24 uur kunnen beantwoorden. Hiervoor onze excuses. Wij doen er alles aan om je bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Wij wensen je een fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Kamera Express----------------------------------------------Klachtenbox, 19 jun 2023 09:50 CEST [E0EVG0-PV0K2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

23/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Kirsten Customer Service (Kamera Express) 23 jun 2023 10:10 CEST Beste Daisy,Bedankt voor de klacht. Ik heb de gegevens erbij gepakt en zie dat wij afgelopen woensdag aangegeven hebben dat de drone retour gestuurd mag worden zodat we hem kunnen omruilen. Het gaat in dit geval toch alleen om de care refresh?Ik zie namelijk nu 2 verschillende berichten.Als het de care refresh is die defect is, hoeft deze niet retour. Dan sturen we graag een nieuwe care refresh op.In de bijlage staat stap voor stap uitgelegd hoe je de activatie alsnog kunt voldoen na 48 uur.Ik zie graag een bericht van u terug om er zeker van te zijn dat het om de care refresh gaat.Met vriendelijke groet,KirstenKamera Express Klachtenbox 19 jun 2023 09:50 CEST [E0EVG0-PV0K2] [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

23/06/2023

Beste Kirsten,Het betreft inderdaad enkel de care refresh 2 year plan voor de DJI mini 2 SE !Met de drone zelf is niets mis.Wanneer kunnen wij de nieuwe care refresh verwachten?MvgDaisy Grothauzen [E0EVG0-PV0K2]

D. G.

Naar: Kamera Express

23/06/2023

Beste Kirsten, Het betreft inderdaad enkel de care refresh 2 year plan voor de DJI mini 2 SE ! Met de drone zelf is niets mis. Wanneer kunnen wij de nieuwe care refresh verwachten? Mvg Daisy Grothauzen

Kamera Express

Naar: D. G.

23/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox, Hierbij bevestigen wij dat jouw bericht is ontvangen. Op dit moment is het drukker dan verwacht. Wij doen ons best om jouw bericht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen, te beantwoorden. Wist je dat wij ook een eigen helpcenter hebben? Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Bekijk ons helpcenter op s:helpcenter.kamera-express.nl/Met vriendelijke groet, Kamera Express [3V7VP9-VZXXP]

Kamera Express

Naar: D. G.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Kamera Express

Naar: D. G.

25/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Kamera Express

Naar: D. G.

25/06/2023

Beste,Gezien er werd aangegeven dat jullie een nieuwe opsturen (welke ik overigens nog niet heb morgen ontvangen), ging ik er vanuit dat ik hier niet op hoefde te reageren.Mvg [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

26/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Kamera Express

Naar: D. G.

29/06/2023

Beste,Ik heb nog steeds geen nieuwe care refresh ontvangen terwijl jullie 23-06-2023 hebben aangegeven een nieuwe op te sturen!!Ik ben het wachten nu moe, het loopt de spuigaten uit! Ik ben al sinds 14-06-2023 aan het wachten op reactie van jullie (nadat het product in eerste instantie al te laat geleverd was en ook nog eens defect was) , eerst moet ik een week lang 10mails sturen en 20x bellen terwijl ik niemand aan telefoon krijg en geen reactie op de mails. Dan wordt er mij beloofd op 23-06-2023 een nieuw product op te sturen, wat nog steeds niet gebeurd is blijkbaar!Ik heb uit ellende bij een andere leverancier het product gekocht welke morgen geleverd wordt!!Ik hoeft het producten van jullie dan ook niet meer te ontvangen en eis mijn geld terug! Ik hoop dat ik hier niet even lang op hoef te wachten en dit wel gebeurt, anders dien ik helaas andere stappen te ondernemen.MvgDrs. Daisy Grothauzen [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

30/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Kamera Express

Naar: D. G.

30/06/2023

Beste Demelza,Het bankrekeningnummer waarop het bedrag gestort mag worden is NL70RABO0144438488MvgDaisy Grothauzen [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

30/06/2023

Beste Demelza,Bedankt dat jullie het bedrag zsm terug gaan storten en uw excuses.Ik zal het laten weten als ik het bedrag ontvangen heb.MvgDaisy Grothauzen [E0EVG0-PV0K2]

Kamera Express

Naar: D. G.

30/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform