Terug

Defect ketel na onderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Luminus

07/09/2018

Ketelonderhoud afgesloten en direct (22/08) laten langskomen. 2u na onderhoud en keuring defecte ketel. Dag erna iemand anders langsgeweest. Na punten te vinden die de eerste vergeten te doen is, werd de ketel gereset en daar was de kous mee af. 2u daarna weer dezelfde foutcode. Diezelfde avond nog gebeld. Gingen 3de p laten langskomen. Dan tel dat niemand langs gaat komen, maar dat ze met fabrikant contact hadden gehad (Vaillant) en dat zij contact met ons gingen opnemen om iemand te sturen. Uiteindelijk zelf naar Vaillant moeten bellen, daar wisten ze van niets. Terug naar Luminus gebeld, zelfde liedje. Vaillant ging ons bellen. Nog steeds weten ze daar van niets. Vandaag 07/09 nog maar eens naar Luminus gebeld. Uiteindelijk telefoon gekregen van iemand van de klachtendienst dat we zelf alles maar moeten regelen en als Vaillant 100% zeker is dat het aan het onderhoud ligt, er dan pas gesproken kan worden over een EVENTUELE terugbetaling van de herstellingskost.Over het ontbinden van het contract krijg ik nooit deftig antwoord. Ja dat moeten we bezien is het verste dat ik ben geraakt.

Berichten (1)

A. C.

Naar: Luminus

07/09/2018

Update: contract is stopgezet, maar nergens staat of we nu wel of niet die 60€ administratieve kost gaan moeten betalen. Afwachten dan maar zeker? Ik ga alvast op zoek naar een andere energieleverancier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform