Geachte mevrouw/heer,
Op 2/08/2024, kochten wij in een souvenierwinkel aan de ingang van Pairi Daiza een onvolledig en met gevolg onbruikbaar artikel. Het artikel met als naam itotal Jellyfish color change lamp.
Echter toen we thuis kwamen en het artikel installeerde, bleken er geen Jellyfish in de doos te zitten. Ik heb meteen met foto’s als bewijs van het artikel en het kasticket per mail contact opgenomen. Na 2 dagen heb ik antwoord gekregen met de melding dat we het artikel konden gaan omruilen. Deze winkel is voor ons een 2u enkele rit rijden van onze woonplaats. Ik vind dit geen realistische en haalbare oplossing. Ik had in mijn eerste mail al aangegeven om een nieuw en volledig artikel te ontvangen van hen dat ze zouden versturen of ons geld terug zouden willen vragen. Helaas worden wij echter genegeerd op de vraag om een gepaste oplossing, want tot op heden kregen wij geen antwoord.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12/08 een antwoord te krijgen met een gepaste en realistische oplossing. Het artikel heeft 49,90€ gekost, genoeg om werkzaam te zijn en verloren te laten gaan.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- kasticket
- foto van onvolledig artikel