Terug

Defect in verwarmingsketel na installeren digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: FLUVIUS

03/03/2022

Op 23/02 kwam Unit-T digitale meters installeren. De technieker van dienst stelde voor om onze verwarmingsketel uit te zetten voor de werken. Dit is niet correct gebeurd. Hierdoor heeft een spanningspiek een kortsluiting veroorzaakt op de printplaat. Die diende hersteld te worden.De technieker kreeg na de werken de ketel zelf niet meer in werking. Hij heeft zijn coach erbij gehaald en na een aantal keer proberen, lukte dit wel. Gisterennacht heeft de printplaat het helaas begeven en we zien hier duidelijk sporen van oververhitting door een stroompiek op.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: A. V.

07/03/2022

Beste,Deze klacht is gelijktijdig bij onze achterliggende diensten toegekomen via een melding op onze website.Deze diensten hebben uiteraard een verwerkingstijd naar klachten toe, en deze is in dit geval nog niet verstreken.Ik ben dan ook voorstander om hun antwoord af te wachten omtrent deze klacht.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform