Terug

Defect Bovenfrees Powerplus X093

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: Hubo

13/01/2016

Op 18 /08/2015 kocht ik een bovenfrees Powerplus type X093 , 1500 watt , voor occasioneel freeswerk . Vandaag , 13 januari , gebruik ik de machine , die na enkele minuten een piepend geluid- typisch voor een vastlopend roulement maakt bij het starten . Ik leg ze onmiddellijk stil . De machine heeft sinds augustus in totaal amper 3 uur gedraaid , vooral om Profielen te frezen . Ik ga naar de vestiging van Hubo waar ik ze gekocht had , met alle documenten , leg de situatie uit , toon de machine , (geen slijtagesporen ) en vraag de machine om te ruilen . de gerant weigert dit , met het argument dat de machine meer dan een half jaar oud is ,(NIET WAAR!!! ) maar stelt voor om de machine onder garantie terug naar de fabrikant te sturen . Ik kan deze regling niet aanvaarden , omdat 1) deze machine amper gedraaid heeft , 2) de machine 5 maand -en geen 6 in mijn bezit is , 3) toen ik nog in vlaanderen woonde standaardomwisseling de gewone gang van zaken was in dergelijke gevallen bij Hubo , en 4) , ik met een deadline zit voor een klus , en ik geen maand kan wachten om die klus af te maken . ik stel voor om de machine terug te geven en me terug te betalen , maar ook dat wordt geweigerd .

Berichten (1)

Hubo

Naar: A. K.

14/01/2016

Geachte mevrouw Kriauciaunas, Indien een machine een defect vertoont, kan u het binnenbrengen bij je Hubo, samen met uw aankoopbewijs (=garantiebewijs). De machine wordt dan naar de leverancier gestuurd om de oorzaak van het defect te zoeken. Als een fabricagefout wordt vastgesteld, wordt de machine kosteloos hersteld of vervangen, binnen een redelijke termijn. Wij raden u aan om uw machine binnen te brengen samen met uw aankoopbewijs. Met vriendelijke groeten,Gerda PapenSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] 32 3 350 37 35[F] 32 3 350 35 46 www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-62756-250900-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform