Ik heb een 15 euro waardebol gebruikt om een parfum te kopen van 15 euro (excl. verzendkosten €3,9). Toen het artikel aankomt werd meteen duidelijk dat het aan het lekken was want her deksel is er niet goed aan bevestigd, ik kol het parfum meteen ruiken toen ik het pakketje open deed. Ik ging contact opnemen en initieel kreeg ik een mail dat ik 2 opties had, ofwel een gedeeltelijke terugbetaling van 11,10 euro en ik kon het artikel behouden oftewel een volledige bedrag teruggestort (zie bijlage email). Toen ik later een e-mail terugstuurde om even na te gaan of de gedeeltelijke terugbetaling automatisch gebeurd of dat ik moest bevestigen welke optie ik wou, bij deze had ik dan aangegeven dat de gedeeltelijke terugbetaling de optie is dat ik wil. Daarna kreeg ik een mail dat een gedeeltelijke terugbetaling niet mogelijk is omdat het met een waardebon is betaald en dat ik ofwel het defecte artikel behoudt zonder enige terugbetaling oftewel krijg ik €3,9 verzendkosten terugbetaald als ik het terugstuur. Dat is toch totaal niet acceptabel dat ik een waardebon van €15 kwijt heb omdat ik een defect product heb gekregen. Daarna lieten ze me weten dat ik het product moest terugsturen en een nieuwe kopen en pas achteraf zou ik een terugbetaling krijgen maar hoe en wanneer precies wordt niet vermeld. Ik vind dit niet kunnen. Ik wil ofwel een terugbetaling in geld of ik waardebon zodat ik zelf kan kiezen waarvoor ik het gebruik, en niet achteraf wanneer ik dezelfde artikel koop.