Terug

Defect aan sportschoen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: NIKE

11/04/2024

Op 13/07/2023 kocht ik een paar sportschoenen NIKE AIR MAX IVO voor 110 euro.Alhoewel ik die niet intensief gebruikt heb (wat blijkt uit de geringe slijtage van de zool) is er een defect opgetreden in de linkerschoen waardoor die bij elke stap (bij normaal stappen, zelfs niet lopen) een luid piepend geluid maakt. Dat is uiteraard zeer hinderlijk (je hoort mij al van ver aankomen) en een manifest defect. De verkoper (Sports Direct uit Gent) verwijst door naar NIKE. Aangezien de aankoop nog maar dateert van 9 maanden geleden wil ik hiervoor een beroep doen op de klantendienst van NIKE en vragen dat zij instaan (op hun kosten) voor vervanging of eventueel herstelling.

Berichten (1)

NIKE

Naar: G. C.

11/04/2024

[English]Thank you for contacting Nike.com.In order to best support you in resolving your inquiry, please visit us at: help-en-eu.nike.com/. We look forward to assisting you.Thank you,Nike.com Customer Service TeamView Nike's online privacy policy at help-en-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-en)This email message has been automatically generated. Replies are not monitored.[German]Vielen Dank, dass du dich mit Nike in Verbindung gesetzt hast. Damit wir deine Anfrage bestm_glich bearbeiten k_nnen, besuche uns unter: help-de-eu.nike.com/app/home. Wir freuen uns darauf, dir zu helfen. Vielen Dank, das Kundenservice-Team von Nike.Die Online-Datenschutzbestimmungen von Nike findest du unter help-de-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-de). Diese E-Mail wurde automatisch versendet. Bitte antworte nicht auf diese E-Mail.[Spanish]Gracias por ponerte en contacto con Nike.com. Para que podamos ayudarte mejor a resolver tú consulta, vísitanos en: help-es-eu.nike.com/. Te esperamos para ayudarte. Gracias el equipo del servicio de atención al cliente de Nike.com.Consulta online la política de privacidad de Nike en help-es-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-es). Este mensaje de correo electrónico se ha generado de forma automática. Las respuestas al mismo no se supervisan.[French]Nous vous remercions d'avoir contactée Nike.com. Pour nous permettre de pondre au mieux votre demande, veuillez nous rendre visite l'adresse help-fr-eu.nike.com/. Nous nous réjouissons de pouvoir vous aider. Merci, l‘équipe de service cliente Nike.com.Consulte la politique de confidentialité de Nike en ligne l’adressè help-fr-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-fr). Cet e-mail a été généré automatiquement. Ne pas répondre. [Italian]Grazie per aver contattato Nike.com. Per risolvere al meglio il tuo problema, visita il sito: help-it-eu.nike.com/. Ci auguriamo di esserti stati utili. Grazie, il Team Assistenza Clienti.Consulta la Politica sulla privacy online di Nike al sito help-it-eu.nike.com/app/answers/detail/articlerivacy-policy/(c-it). Questo messaggio e-mail a stato generato automaticamente. Le risposte non vengono monitorate


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform