Ik kocht een goed jaar geleden AirPods Apple oortjes. Na 1 jaar ongeveer merkten we dat het geluid uit de oortjes, nu es links dan es rechts wegviel. Aangezien dit nog onder garantie viel stuurden we dit terug. Enkele weken later kregen we melding dat de oortjes gerepareerd waren en teruggestuurd werden. Helaas na paar keren te gebruiken, stelde zich hetzelfde probleem. Ik kaartte dit opnieuw aan en ze konden helaas niks meer doen en ik kreeg het geld terug, waarmee ik direct nieuwe oortjes bestelde. Deze zijn nu enkele maanden oud en het probleem schetst zich opnieuw. Ik doe hier niks anders mee dan luisteren naar muziek. Terug de oortjes ingestuurd en nu laten ze weten dat dit buiten garantie valt en dat de kostprijs om dit te herstellen 170 EUR is!! Ik contacteerde net de klantendienst die helaas niks voor mij kan doen?? Ik vind dit weinig getuigen van klantvriendelijkheid. Ook vraag ik mij af waarom dit niet onder garantie valt? Ik wil gewoon luisteren naar muziek, meer niet? Ik vraag ofwel dat ze mijn geld terugstorten, ofwel nieuwe oortjes aangezien de garantieperiode absoluut nog niet voorbij is. Ik doe niks speciaals met deze oortjes als normaal gebruik, maar nu dit 2 keer op rij tegen komen is dan toch van het goede teveel.