Terug

deel van levering niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: EMMA Matelas

16/09/2023

Beste,Ik bestelde bij Emma Matras een droompakket dat meerdere artikelen omvat. Ik kreeg een deel van de bestelling, maar de kussens niet. Nadat de laatste levertermijn verstreken was, nam ik contact met Emma. Ik nam contact via verschillende kanalen: telefonisch, contactformulier site, mail, dm facebook. Dit alles zonder enige reactie van hen. Op een bericht van mezelf op facebook reageerden ze met een standaard bericht dat ze naar iedereen sturen, namelijk dat ik een dm moest sturen. Dat deed ik, maar weer geen reactie. Als ik de reacties op facebook van anderen lees, zitten veel mensen in hetzelfde schuitje. Ook zij hebben delen van hun bestelling niet gehad en vele contactpogingen ondernomen maar geen reactie gekregen. Dit lijkt al een hele periode aan de gang te zijn. Wat kan hiermee gebeuren? Kunnen jullie helpen?Alvast bedankt.Vriendelijke groet,Karolien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform